Vježbenička tvrtka
ČETVEROGODIŠNJE ZANIMANJE
Ekonomist samostalno:
- planira, organizira i obavlja računovodstvene poslove,
- poslove kupoprodaje i poslove istraživanja tržišta,
- poslove primjene marketinškog instrumentarija,
- bankarske poslove i poslove osiguranja.
Mogućnosti zapošljavanja:
- Opseg poslova i radni zadaci ovise o veličini tvrtke, odnosno organizacije u kojoj ekonomist radi.
- Ekonomist se specijalizira za određene djelatnosti (trgovina, ugostiteljstvo, proizvodnja, usluge).
Nastavak školovanja:
- Na svim višim i visokim školama u Republici Hrvatskoj u skladu s položenim razinama obrazovnog dijela i izbornih predmeta državne mature.
Elementi koji se boduju za upis u zanimanje EKONOMIST :
- Opći uspjeh od 5. do 8. razreda, ocjene 7. i 8. razreda iz predmeta : hrvatski jezik, matematika, 1. strani jezik, povijest, zemljopis, tehnička kultura.
Osnove financijske pismenosti
Autor: Ivana Manojlović, 25. 3. 2024.
Nastavnica ekonomske grupe predmeta Davorka Gavranić je organizirala je 21. ožujka 2024. u suradnji s predstavnicima Zagrebačke banke predavanje za učenike drugih ekonomskih razreda Srednje škole Zabok. Predavanje je organizirano s ciljem podizanja razine financijske pismenosti. Gost predavač bio je direktor poslovnice Zagrebačke banke u Zaboku g. Damir Majsec a s njim je bila i g. Ivana Slakoper kao predstavnica Zagrebačke banke. Težište predavanja stavljeno je na mogućnosti otvaranja računa u banci, načinu vođenja osobnog dnevnika financija, štednji, online bankarstvu i studenskim kreditima. Učenici su upoznati s osnovnim pojmovima online bankarstva, razlici između tekućeg računa, žiroračuna i multivalutnog računa, načinu korištenja kreditne i debitne kartice, prednostima dugoročne štednje kao i investiranja u fondove. Gospođa Ivana Slakoper informirala je učenike o online bankarstvu, mogućnostima otvaranja računa u banci u okviru paketa za mlade, zaštiti podataka i opasnostima online kupovine. Kroz primjere iz stvarnog života učenici su saznali osnovne informacije o prednostima vođenja osobnog dnevnika financija, načinima kako štedjeti i prednostima štednje te načinu ulaganja u mirovinske fondove. Na kraju zanimljivog predavanja učenici su kroz kviz provjerili koliko su naučili a u svakom razredu nagrađena su po tri učenika koja su najuspješnije riješila kviz.