Turisnitčka animacija sa e-biciklima
ČETVEROGODIŠNJE ZANIMANJE
Hotelijersko-turistički tehničar radi na:
- poslovima rezervacija, prodaje i skrbi oko prihvata, smještaja, boravka, odjave i ispraćaja gosta,
- na poslovima posredništva, specijalističke prodaje, turističkog informiranja, destinacijskog menadžmenta isl.
Mogućnosti zapošljavanja:
- U hotelima, hostelima, motelima, kampovima, marinama, turističkim agencijama, turističkim zajednicama, turističkim uredima i sl.
Nastavak školovanja:
-
Na svim višim i visokim školama u Republici Hrvatskoj u skladu s položenim razinama obrazovnog dijela i izbornih predmeta državne mature.
Elementi koji se boduju za upis u zanimanje HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR:
-
Opći uspjeh od 5. do 8. razreda, ocjene 7. i 8. razreda iz predmeta: hrvatski jezik, matematika, 1. strani jezik, povijest, zemljopis, likovna kultura.
eTwinning projekt Brieffreundschaften Europa
Autor: Ivana Manojlović, 30. 5. 2022.
Ove školske godine sudjelovali smo u eTwinning projektu „Brieffreundschaften Europa“, zajedno s učenicima iz Italije, Turske, Poljske i Francuske, a iz našeg 1.HTT razreda sudjelovalo je sedmero učenika, šestero iz njemačkog kao prvog stranog i jedna učenica iz grupe njemačkog kao drugog stranog jezika.
U ovom eTwinning projektu pisali smo tekstove na njemačkom jeziku vezane uz različite teme. Ukupno je bilo 5 tema kroz koje smo mogli upoznati mnoge učenike iz drugih zemalja i njihove škole, ali ujedno i predstaviti sebe i svoju školu, te naše znanje njemačkog jezika. Teme o kojima smo pisali bile su vezane uz nas, naše obrazovanje, jezike koje učimo, hobije, te uz slobodno vrijeme i mnoge druge aktivnosti kojima se bavimo.
Tekstove smo pisali i objavljivali na interaktivnim pločama Padlet kojima su svi mogli pristupiti putem direktnog linka. Za rad u Padletu nismo se morali prijaviti niti registrirati nego smo mogli pisati i komentirati drugima objave anonimno, no kada smo pisali naše sastavke, predstavili smo se kako bi drugi znali tko smo. Sastavke smo mogli objaviti bilo kada.
Nakon što su svi učenici napisali pojedinu temu, čitali smo i proučavali radove učenika iz drugih škola, te ih komentirali i postavljali jedni drugima pitanja vezana uz pojedine tekstove.
Rad na ovom projektu uključivao je rad na zadanim temama kod kuće i za vrijeme nastave njemačkog jezika.
Krajem prvog polugodišta prof. Savić nas je upoznala s portalom eTwinning i registrirala kao članove projekta. Projekt se odvijao tijekom drugog polugodišta. Na Twin Spaceu se nalaze sve etape projekta, od izbora loga, u kojemu smo svojim prijedlozima za logo projekta i mi sudjelovali, do završne evaluacije. Jedna od anketa u projektu bila je i anketa koju smo tijekom prvog polugodišta radili u okviru redovne teme „Wir und die Medien“ na satu njemačkog jezika a odnosila se na korištenje pametnih telefona i interneta kod nas učenika. Na kraju projekta svatko je napisao kratak komentar u Forumu Twin Spacea.
U ovom eTwinning projektu sudjelovali smo ne samo da bismo bolje naučili njemački jezik, jer smo tekstove pisali na njemačkom jeziku, nego smo imali priliku komunicirati s vršnjacima iz drugih zemalja, proučavati njihove radove, vidjeti čime se bave i koji su njihovi hobiji.
Link na YouTube: https://youtu.be/MVb7AyE9ke4
Dora, Lara, Leonarda, Luna, Tamara, Jelena i Matej iz 1. HTT