Turisnitčka animacija sa e-biciklima
ČETVEROGODIŠNJE ZANIMANJE
Hotelijersko-turistički tehničar radi na:
- poslovima rezervacija, prodaje i skrbi oko prihvata, smještaja, boravka, odjave i ispraćaja gosta,
- na poslovima posredništva, specijalističke prodaje, turističkog informiranja, destinacijskog menadžmenta isl.
Mogućnosti zapošljavanja:
- U hotelima, hostelima, motelima, kampovima, marinama, turističkim agencijama, turističkim zajednicama, turističkim uredima i sl.
Nastavak školovanja:
-
Na svim višim i visokim školama u Republici Hrvatskoj u skladu s položenim razinama obrazovnog dijela i izbornih predmeta državne mature.
Elementi koji se boduju za upis u zanimanje HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR:
-
Opći uspjeh od 5. do 8. razreda, ocjene 7. i 8. razreda iz predmeta: hrvatski jezik, matematika, 1. strani jezik, povijest, zemljopis, likovna kultura.
Terenska nastava Milano, Italija
Autor: Ivana Manojlović, 27. 3. 2024. 18:00
Učenici 2.htt, 3.htt, 4.htt, 2.thk i 4.k razreda s njihovim razrednicama i voditeljicama uputili su se na dvodnevnu tetensku nastavu u Milano. Tema su bili sport i moda jer je Milano ne samo svjetska prijestolnica mode, već na njihovom stadionu San Siro stoluju dva poznata talijanska nogometna kluba, AC Milan i FC Inter.
Prvi dan bio je posvećen sportu pa su tako učenici posjetili čuveni muzej San Siro kao i njihov poznati stadion.
Nakon razgleda muzeja dočekao nas je vodič koji nam je objasnio povijest obaju klubova te objasnio zašto se klub Milan zove tako, a ne Milano te koja je simbolika boja na dresovima Milana i Intera.
Poslijepodne prošetali smo gradom i posjetili znamenitosti poput milanske katedrale Domo di Milano, Castello Sforzesco, čuvenu opernu kuću Scala te ništa manje poznatu Galleriu Vittorio Emanuele II.
Drugi dan terenske nastave bio je posvećen razgledavanju jednog od kanala četvrti Naviglio, a potom i modi. Učenici su tako imali priliku vidjeti životnu priču čuvenog modnog kreatora Giorgia Armania ispričanu kroz brojne fotografije i izložene odjevne predmete u velebnom zdanju Armani Silosa.
Iako nam je skoro oba dana bilo kišno i hladnije vrijeme, zraka sunca prvo nam je fiktivno zasjala u vidu pomoći koju su nam dva konobara pružila u uspješnoj akciji spašavanja jednog mobitela (s dokumentima i novcima), a koji je nes(p)retnim slučajem završio na dnu kanala. Akcija je trajala kojih pola sata, a brojni prolaznici zaustavljali su se vidjeti o čemu se radi dok su neki mještani s druge strane kanala davali sugestije kako najbolje izvući mobitel. Priča je završila na sveopće veselje, uz pljesak i zagrljaje te vjerujem da je "spasioc" mobitela dosad već zaboravio promrzle ruke koje je namakao u hladnoj vodi kanala pri pokušaju spašavanja mobitela. Ovim činom naučili smo neke važne lekcije - da opreza nikad dosta kao i da još uvijek ima dobrih ljudi koji će spremno pomoći u nemogućoj situaciji.
Nakon toga uslijedio je razgled Armani Silosa, a potom i šetnja osunčanim gradom jer nam je sunce zasjalo i u stvarnom smislu te uljepšalo kraj ove terenske nastave.
Voditeljica terenske nastave:
Vlatka Benko, prof.
[više]
ETwinning projekt „So schmeckt Europa“ nagrađen Europskom oznakom kvalitete
Autor: Ivana Manojlović, 5. 2. 2024. 15:48
Nakon nacionalne oznake, eTwinning projekt „So schmeckt Europa“ uvršten je među 2002 međunarodna projekta koji su nagrađeni Europskom oznakom kvalitete (European Quality Label 2023) za projekte realizirane u 2023. godini. U obrazloženju odluke stoji da su tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene pedagoške inovacije primjerene uzrastu učenika. Projekt je u cijelosti vrlo kreativan, iskazuje multidisciplinaran pristup i dobro je integriran u kurikulum. Pruženi su dokazi o suradničkim videokonferencijama, kako učitelja, tako i učenika, a tijekom provedbe projekta korišten je veći broj web alata.
U projektu su uz naše učenike 3. HTT razreda (prošlogodišnji 2HTT), koji uče njemački kao 1. strani jezik, sudjelovali učenici Haluk Ündeğer Anadolu Lisesi iz Istanbula (Turska), VKO Bovenbow iz grada Opwijk (Belgija), Collège de la Villeneuve iz grada Saint-André-les-Vergers (Francuska) i Zespół Szkół Społecznych STO w Człuchowie iz grada Człuchów (Poljska) s kojima već je realizirano nekoliko zajedničkih projekata.
Popis svih projekata nagrađenih Europskom oznakom kvalitete za 2023. godinu možete vidjeti ovdje.
Prikaz nekih aktivnosti koje su učenici proveli tijekom rada na ovom projektu možete pogledati u ovdje.
[više]
Intervju sa Željkom Klemenčić
Autor: Ivana Manojlović, 20. 2. 2023. 13:39
U četvrtak, 16. veljače na poziv tima eTwinning projekta “So schmeckt Europa” koji se realizira ove školske godine, našu je školu posjetila Željka Klemenčić.
[više]eTwinning projekt Brieffreundschaften Europa
Autor: Ivana Manojlović, 30. 5. 2022. 20:25
Ove školske godine sudjelovali smo u eTwinning projektu „Brieffreundschaften Europa“, zajedno s učenicima iz Italije, Turske, Poljske i Francuske, a iz našeg 1.HTT razreda sudjelovalo je sedmero učenika, šestero iz njemačkog kao prvog stranog i jedna učenica iz grupe njemačkog kao drugog stranog jezika.
[više]Okrugli stol u sklopu projekta Earth Speakr
Autor: Ivana Manojlović, 23. 12. 2020. 16:50
U srijedu, 9. prosinca 2020. održan je virtualni okrugli stol u sklopu projekta Earth Speakr povodom njemačkog predsjedanja Vijećem Europe, na kojemu su sudjelovali veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Republici Hrvatskoj, dr. Robert Klinke i hrvatski ministar vanjskih i europskih poslova, dr. Gordan Grlić Radman.
[više]Mystery Skype
Autor: Ivana Manojlović, 9. 10. 2020. 15:35
Nacionalna oznaka kvalitete za međunarodni eTwinning projekt „Zukunft – voll im Blick“
Autor: Danijel Pevec, 18. 9. 2020. 18:49
Nacionalna služba za potporu eTwinningu pri Agenciji za mobilnost i programe Europske unije dodijelila je projektu naših maturanata hotelijera nacionalnu oznaku kvalitete za eTwinning projekte u šk. god. 2019./2020..
U projektu pod nazivom „Zukunft – voll im Blick“ sudjelovali su učenici 4.HTT koji uče njemački kao prvi strani jezik, pod mentorstvom prof. Ljubice Savić. Zajedno s partnerima iz Belgije, Njemačke, Poljske, Mađarske i Turske promišljali o vlastitom utjecaju na budućnost, o osobnim očekivanjima i željama, ali i o budućnosti na globalnoj razini.
U obrazloženju odluke Nacionalne službe između ostalog je istaknuto kako su tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene brojne pedagoške inovacije, te niz različitih web alata. Projekt je integriran u kurikulum, a ostvarena je i kontinuirana suradnja i komunikacija s partnerskim školama iz inozemstva.
Kako je tijekom rada na projektu došlo do pandemije koronavirusa i ta je tema uključena u projekt. Učenici su u obliku e-knjiga Leben in der Quarantäne & Zukunftswünsche (Život u karanteni i naše želje za budućnost) opisivali svoju svakodnevnicu kod kuće tijekom nastave na daljinu i lockdowna, te izrazili svoje želje za budućnost na osobnoj i globalnoj razini.
[više]